Welkom op mijn BLOG.
Hier zet ik geregeld nieuwe kaarten en soms ook GRATIS patronen op.
Laat gerust een bericht achter.


dinsdag 14 februari 2012

Vlechtwerk op kaart

Op de site van het hobbyjournaal zag ik kaarten met mooi vlechtwerk erop. Er stond ook een link bij van een filmpje.
http://www.youtube.com/watch?v=U8GjkA8MUVs

Vanmorgen meteen geprobeerd en het is erg leuk om te doen.
Dit heb ik gemaakt:

Ik heb 6 mm organza lint gebruikt.
De achterkant vond ik mooier en ik heb er pareltjes op genaaid.
Deze had ik in het begin te strak aangetrokken.
Toen bedacht ik om de uiteinde aan elkaar te plakken, en zo is het een bloem.
groetjes van Sylvia.

16 opmerkingen:

  1. Ik heb het vlechtwerkje al eerder gezien, maar nog niet bedacht dat je er een bloem van kunt maken. Een geweldig idee!
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend leuk Sylvia!

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat super leuk, fijne valentijnsdag ! Lieve groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die is leuk geworden zeg !!
    En zo zie je maar dat je ook met 'mislukkingen' nog leuke dingen kan maken, zoals die bloem.
    Bedankt voor het delen.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi sylvia
    een knap en mooi stukje werk en staat prachtig op de kaart!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dat ziet er superleuk uit sylvia
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart!!!

    Bedankt voor de tips!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb je vlechtwerk bewonderd wat geef dat een mooi resultaat. Super.!!Ik ben meteen volger van je geworden. Fijne dag en groetjes van Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk idee Sylvia !!!
    Ik heb het meteen geprobeerd.
    Het is helemaal niet moeilijk en heel erg mooi !!

    groetjes Emmie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw ik zie dat je bericht al heel oud is.
    Maar ik zie het een beetje laat.
    Ik vind het een heel erg leuk idee!
    Gaat het morgen gelijk uit proberen.

    Groetjes Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ook bednakt voor die uitleg die nu te zien is op een kaart van Alie De blieck op facebook!

    groetjes

    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. mijn complimenten heel mooi gemaakt ik zie je in delft weer met de demodagen hoop ik.
    groetjes mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk om er een bloem mee te maken. Ik ga deze pinnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat is dat toch allemaal mooi werk van je.
    Jammer dat de workshop/tutorial alleen via een filmpje te zien is. Dat is voor mij heel moeilijk omdat mijn geheugen filmpjes moeilijk opnemen en ik het bij elke stapje stop moet zetten om het dan op te schrijven.
    Daarom mijn vraag... is er ook zoiets op pdf of zo iets te vinden?

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een super uitleg van kaarten en patronen. Dank je wel voor het delen van jouw ideeën en uitleg.

    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen