Welkom op mijn BLOG.
Hier zet ik geregeld nieuwe kaarten en soms ook GRATIS patronen op.
Laat gerust een bericht achter.


zondag 8 augustus 2010

Terug van vakantie

Ik ben weer terug van vakantie. We zaten 3 weken op een hele leuke camping in Limburg ( Gulpen). Heerlijk genoten van alles en niet zo heel veel kaarten gemaakt. Ik had er even de puf niet voor, weinig inspiratie, ken je dat? Ze hadden daar ook een Action waar ik een designblok heb gekocht. Ideaal, karton dubbel vouwen en er een plaatje of stempelafdruk op plakken.

2 opmerkingen:

  1. Hoi Sylvia,

    Fijne vakantie gehad?
    Leuk dat je even bij mij bent komen kijken.
    Ik vind jou kaarten ook altijd waanzinnig mooi hoor! En.. apart! Dat maakt het speciaal denk ik :)

    Groetjes,
    Francis

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterend kaartje heel erg mooi!!
    Ik ben gelijk volger geworden van je mooie blog!

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen