Welkom op mijn BLOG.
Hier zet ik geregeld nieuwe kaarten en soms ook GRATIS patronen op.
Laat gerust een bericht achter.


zaterdag 18 december 2010

100 Volgers!!!! Dus GRATS patroon.

Vandaag zag ik dat ik 100 volgers heb!!! Wat leuk zeg.
Nooit gedacht toen ik met dit blog een jaar geleden begon.
Als dank heb ik voor jullie een GRATIS patroon gemaakt.
Het is een eenvoudig model wat je zelf kan namaken van een lange kaart van 27 x 13,5 cm.

Het is een soort envelop kaartje.

En dit is het patroon. Er zit een aangeknipt standaardje aan. Deze vouw je naar achteren.
Veel plezier en blij me volgen!!!!!
Liefs Sylvia.

3 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je 100 volgers.
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat met je 100 volgers en heb geprobeerd om het kaartje te tekenen, maar het spijt me, ik begrijp er niks van.
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gefeliciteerd met je 100 volgers grt jans

    BeantwoordenVerwijderen