Welkom op mijn BLOG.
Hier zet ik geregeld nieuwe kaarten en soms ook GRATIS patronen op.
Laat gerust een bericht achter.


zaterdag 12 februari 2011

Workshopje choco reep versierd

Even een weekend workshopje van mij.
We hebben nodig:
Chocolade reep, muziekpapier, distress inkt, sponsje, freubels als labeltje, plaatje, kantje.

Haal voorzichtig de wikkel van de reep af. Dit is meteen de maat van je papier. Het muziekpapier bewerk je met een sponsje en distress inkt. Maak het muziekpapier op maat van je wikkel.
Plak het muziekpapier met dubbelzijdig tape om je chocolade reep.
Versier de reep nu met de frutsels.
Dit idee heb ik op internet gezien bij Caroline http://carocards-caroline.blogspot.com/ en het is erg leuk om te maken.
Leuk als kadootje.

3 opmerkingen:

  1. Hartstikke leuk Sylvia, maar of het iets voor mij is..............als de wikkel van de reep af is en het is mijn smaak, dan ....... vul maar in.
    Groetjes van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind het een leuk workshopje inderdaad.Leuk om een kadootje zo je geheel eiegn stijl te geven.
    Gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee om zo een reep chocolade te versieren Sylvia!! :D
    Het ziet er mooi uit en is heel leuk om iemand cadeau te geven.

    Groetjes,
    Leonie.

    BeantwoordenVerwijderen