Welkom op mijn BLOG.
Hier zet ik geregeld nieuwe kaarten en soms ook GRATIS patronen op.
Laat gerust een bericht achter.


maandag 21 november 2011

2 blauwe kerstkaarten

Ik koop weleens een pakje kant-en-klare kerstkaarten puur voor de mooie achtergrond, en daar maak ik dit dan mee:
De swirl en label voorop is van memory box.
Dit is een trapjeskaart en die maak je zo:
Neem een lange kaart en ga als volgt rillen:
3,5-6-10,5-14,5-20,5

Onderstaande kaart maakte ik naar een idee van Linda
Leuk he, met dat hekje?
Groetjes Sylvia Scharp.

6 opmerkingen:

  1. Zo hergebruik ik vaak oude gebruikte kaarten.
    Mooi in al die tinten blauw.
    Wat een prachtige swirls heb je onderaan op de eerste kaart gebruikt, van welk merk zijn die?

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooi silvia ik bewaar altijd de oude kk gewoon ricijkelen grt jans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaart Sylvia.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat leuk zeg , zou je kerstkaarten een andere touch te geven
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen