Welkom op mijn BLOG.
Hier zet ik geregeld nieuwe kaarten en soms ook GRATIS patronen op.
Laat gerust een bericht achter.


vrijdag 18 januari 2013

Workshop: Inspiratie boekje

Ik vind het heerlijk om internet af te struinen, op zoek naar mooie kaarten die mij inspireren. Ik maak ze nooit helemaal na, maar kijk en leer hoe zo'n kaart is opgebouwd. Een aantal van die kaarten heb ik in 10 x 10 cm uitgeprint, zodat ze in mijn boekje passen.
Dit is de voorkant.
Dit is de binnenkant.
En ZO maak je het:
Knip 4 x ( of meer) dun karton van 21 x 11 cm.
Knip 1 x creme karton van 25 x 13,5 cm.
Dit alles dubbelvouwen tot een boekje.
Plak je uitgeprinten plaatjes erin.
Doe er kant omheen, zo blijven de blaadjes in het boekje en kun je het ook makkelijk aanvullen.
Groetjes van Sylvia.
 
 
 

3 opmerkingen: