Welkom op mijn BLOG.
Hier zet ik geregeld nieuwe kaarten en soms ook GRATIS patronen op.
Laat gerust een bericht achter.


zaterdag 30 januari 2016

Hertjes kaart met TIP

 
Hertjeskaart gemaakt met
een nieuwe mal
van Marianne Design.
Hertjes Col1401
Boom LR0203
Hekje LR0205
Vogeltjes LR0206
 
Patroon van Internet:
 
Om de hertjes te maken moet je
best veel stansen.
Hierbij een TIP hoe ik het doe:
Stans op dubbel karton.
 
Zo kun je vrij snel veel hertjes maken:
 
De oogjes teken ik met een stift.
De vlekjes met een witte gelpen.

Groetjes van Sylvia.
 
 
 
 

10 opmerkingen:

  1. Schattig kaartje Sylvia, en bedankt voor de tips.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Sylvia wat een te gek kaartje! Super leuk model en tja dat hertje... Oh wat is het toch een schatje! Ik ben er helemaal dol op. Mocht je nog meer lieve diertjes willen van de MD Feb collectie? Kijk dan even op mijn blog ;-)

    Fijn weekend &
    lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. helemaal leuk kaartje ! mooi gedaan ! mijn hertje is besteld... mooi om te zien welke soorten effect het heeft in de verschillende tinten bruin, geslaagd projectje, model van kaartje is ook helemaal top
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk kaartje Sylvia, bedankt voor de tip
    groetjes, Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn toch wel erg lief die hertjes Sylvia. Een leuke kaart heb je er mee gemaakt in een mooi model.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo lief en schattig Sylvia.
    Groetjes vanuit Frankfurt, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk!!!
    Heb meteen inspiratie en ben met deze kaart als voorbeeld meteen aan de slag gegaan.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterende kaart en zo lief!
    Heb gisteren de mal en kaarten bij Tineke bewonderd!
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen