Welkom op mijn BLOG.
Hier zet ik geregeld nieuwe kaarten en soms ook GRATIS patronen op.
Laat gerust een bericht achter.


maandag 10 april 2017

Workshopje Dutch Doobadoo mal

Vaak krijg ik de vraag:
Hoe werkt zo'n Dutch Doobadoo mal nou precies.
Hieronder geef ik een stap voor stap uitleg.

 
Deze kaart is gemaakt met de
DDBD Dutch Card Art Trifold A4.
Achtergrond van een scrapvel
Oldtimer plaatjes van Hobby Voordelig.
Stempel tekst Amy Design
 
Leg de mal op bruin A4 karton.
Teken de buitenlijn na.
Later knippen we die uit.
 
Met een rilpen ril je de vouw lijnen.
De snij lijn teken ik eerst met potlood, daarna snij ik de lijn
met een mesje.
Vouw de kaart en leg hem even apart.
Leg de mal op Design/scrap papier
en teken de binnenlijn.
Knip alle design papier delen uit.
Bewerk de randen eventueel
met distress inkt.
Plak alle design delen op de kaart.
Versier de kaart verder met plaatjes en stempels.
 
Groetjes Sylvia.
 
 
 
 
 
 
 

3 opmerkingen:

  1. Ziet er prachtig uit Sylvia.
    Groetjes, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Silvia bedankt voor de uitleg mooie kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je dit neerzet. Heb al gevraagd of er bij elke mal een gebruiksaanwijzing bij mag komen. Helaas is het antwoord geweesy...kijk maar op het internet...fb of youtube....daar zie je het wel....maar dan moet je toch weer die computer opstarten....zo jammer

    BeantwoordenVerwijderen