Welkom op mijn BLOG.
Hier zet ik geregeld nieuwe kaarten en soms ook GRATIS patronen op.
Laat gerust een bericht achter.


maandag 23 oktober 2017

Mummie kaart


Halloween kaart gemaakt met echt verband.
De spin is nep hoor. Whoehaha.


Ik heb een mal gebruik van 
Marianne Design. 
Kim's Buddies LR 0474
De hoed is ook een mal:
Kim's Buddies LR0475

Het verband knip je in smalle reepjes.
Met veel geduld wikkel je
het om de pop.
Vergeet niet om eerst ogen te tekenen
met een fineliner.

Andere mallen van Yvonne Creations.

Groetjes Sylvia.


2 opmerkingen:

  1. whoehoe...spooky hoor maar wel erg leuk Sylvia.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sylvia

    Je hebt weer prachtige kaartjes gemaakt hoor!
    Ik heb even een vraagje.
    Op welk merk Aquarelpapier gebruik je, en hoeveel grams voor het inkleuren van stempels?
    Ik had dit een paar keer aan je gevraagd, maar helaas had ik geen antwoord ontvangen van je!

    Groetjes van Truus.

    BeantwoordenVerwijderen