Welkom op mijn BLOG.
Hier zet ik geregeld nieuwe kaarten en soms ook GRATIS patronen op.
Laat gerust een bericht achter.


maandag 18 februari 2019

Ronde mal met TIP



Kaart gemaakt met een mal van Dutch doobadoo. 
Plaatje van Hobby Voordelig. 
Ronde mal van Marianne Design. 


TIP: 
Ik heb de mal 1x gestanst en 1x ge-embosd. 
Dan op elkaar plakken voor een leuk effect.
Om te voorkomen dat er toch deeltjes uit de ge-embosde Stans vallen plak ik plakband achterop.

Idee eens gezien bij Ineke Bezemer. 

Groetjes Sylvia 




3 opmerkingen:

  1. Goeie tip!!
    Leuke kaart ook, het model is mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie fleurige kaart heb je van dit model gemaakt Sylvia. Dat embossen onder de stansmal geeft inderdaad een extra mooi effect.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hé, dat is een goede tip!
    Mooie kaart heb je gemaakt, ik houd wel van bloemetjes

    BeantwoordenVerwijderen