Welkom op mijn BLOG.
Hier zet ik geregeld nieuwe kaarten en soms ook GRATIS patronen op.
Laat gerust een bericht achter.


vrijdag 14 juni 2019

Bokeh uitleg techniek


Op pinterest kwam ik de Bokeh techniek tegen. 
Dat wou ik ook proberen en geloof me, het is SUPER LEUK!!!
Ik heb voor jullie een uitleg gemaakt.

Neem wit karton en 2 ( of meerdere kleuren) inkt.

Breng 2 kleuren inkt aan met een spons stokje.
Uit wit glad karton heb ik 4 cirkels gestanst. Ik probeerde het uit mica maar dat lukte niet.
Neem goede witte inkt, ik heb die van versamagic. 
Met een schoon sponsje breng je de inkt aan. Ik dep wel 3x voor een goed effect.
Mask weg halen en kijk wat leuk.
Zo maak je een paar cirkels.
Bij sommige heb ik nog een randje getekend met een witte gelpen.
Versier de kaart met een tekst of plaatje.

Deze heb ik van Pinterest:

Groetjes Sylvia 









1 opmerking:

  1. Een hele mooie kaart heb je met deze techniek gemaakt. Dank je wel voor je uitleg.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen