Welkom op mijn BLOG.
Hier zet ik geregeld nieuwe kaarten en soms ook GRATIS patronen op.
Laat gerust een bericht achter.


donderdag 17 oktober 2019

Letter kaart met uitleg



Nog een idee met de letter mallen van Crealies.

Snij uit 2 kleuren karton eerst de losse letters.
Knip 4 stroken wit karton van 10 cm hoog.
Met potlood teken je de omtrek van de 2de mal.
Langs de rechter rand uit knippen.
Dit doe je met alle letters.
Leg ze mooi verschoven op elkaar en knip links het karton gelijk.
Plak op de bovenste design papier.
Daarna met een perforator door al het karton stansen.

Lintje erdoor en de kaart verder versieren.

Groetjes Sylvia 



2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke ideetjes met deze lettermallen. Ik kende ze nog niet maar ze komen wel op mijn verlanglijstje denk ik.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen