Welkom op mijn BLOG.
Hier zet ik geregeld nieuwe kaarten en soms ook GRATIS patronen op.
Laat gerust een bericht achter.


zondag 26 februari 2023

Fan fold met uitleg

 Accordion fan fold card ook eens geprobeerd.

Idee van Sam Calcott op YouTube.


Op Facebook zag ik een cm uitleg van Henny van Essen.

Met haar toestemming mag ik de uitleg hier plaatsen.

Super dank je wel Henny.



Je neemt dus karton van 26 x 10 cm. Dubbelvouwen. Het midden aftekenen onderaan, karton dubbel laten en naar de punt toe snijden. De punten die je overhoudt worden er achter geplakt.

Verder heb ik 16 x 16 cm karton genomen. Rillen op 2-4-6-8-10-12-14 cm en allemaal vouwen maken.

De punt wordt vooraan en achteraan vast geplakt.

Lief plaatje van Hobby Voordelig.

Cuties 57.

Groetjes Sylvia 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten