Welkom op mijn BLOG.
Hier zet ik geregeld nieuwe kaarten en soms ook GRATIS patronen op.
Laat gerust een bericht achter.


zaterdag 19 oktober 2024

Kerstkaart met lichtje en uitleg

 

Kerstkaart gemaakt met de nieuwe ster al van Falling for Christmas van Find it.

Ik besloot er een kaart met lichtje van te maken.

Zo doe ik dat:

Karton van 18 x 14 cm, rillen op 7 cm.
Design papier 17,5 x 6,5 cm meteen erop plakken.

Leg nu de grote ster mal er zo op:

Nu stansen, het is vrij dik dus hij zal niet in 1x door het karton gaan, dan nog een keer stansen.


Stans de mooie ster uit wit karton en een ster uit perkament papier.
Op elkaar plakken.

En zo met lijm of dun dubbelzijdig tape de ster op de kaart plakken.
Versieren met 3d plaatjes.

Waxine lichtje op batterijen ertussen zetten.



Veel plezier, noem even mijn naam als je hem ook maakt.
En stuur mensen gerust naar mijn blog.

Groetjes Sylvia 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten