Welkom op mijn BLOG.
Hier zet ik geregeld nieuwe kaarten en soms ook GRATIS patronen op.
Laat gerust een bericht achter.


vrijdag 22 januari 2010

Mn 1ste AWARD!!!!

Ik heb mn 1ste AWARD gekregen van ANS!!!

Er zijn enkele regels aan deze award verbonden:

1. Kopieer deze award naar je blog
2. Maak een link naar de persoon van wie je de award gekregen hebt
3. Vertel 7 interessante dingen over jezelf
4. Kies 7 andere bloggers om de award door te sturen
5. Maak een link naar hun blogs
6. Laat een berichtje achter op hun blog om ze te vertellen over de award die ze gekregen hebben van jou.

Hmmm 7 interessante dingen over mij....daar gaan we:

1. Momenteel ben ik een zeer gelukkig mens
2. Dit komt vooral door man en kids, EN mn hobby ""kaarten maken""
3. Ik geniet van kleine dingen, zoals de zon die schijnt, mn dochter die met haar vriendin dubbel ligt, dat ene nieuwe knipvel.
4. Ik ben al meer dan 10 jr. lid van een drumband, Ik speel trommel bij de Drumguards Delft.

5. Vroeger luste ik niks, nu eet ik bijna alles : Mexicaans, Chinees enz.
6. Ik ben GEK op snoep en heb er een hekel aan om naar de tandarts te gaan.
7. Mijn motto is: leef bij de dag, het kan zo voorbij zijn.

Ik stuur de AWARD door aan de volgende mensen:

1. Bergkaarten
2. Nandia's hobby
3. Gonny Kaartensite
4. Jacinta's hobbyhoekje
5. Nicole's stamp addiction
6. Mildred hobby
7. Regina Kaarten en Scrap gallery

4 opmerkingen:

  1. Hoi Sylvia

    Ik wil je heel erg bedanken voor dit mooie award !!! En natuurlijk voor je leuke reactie op mijn blog, heel veel liefs en groetjes
    Nicole Verkooijen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Sylvia,
    Geweldig dat het gelukt is. En ik zag er ook weer een mooie kaart staan. Ook leuk om eens een keer wat te doen in zwart/wit.
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Sylvia
    Hartelijk dank voor de mooie Award die ik van je heb gekregen.Het was echt een verrassing.
    groetjes van Nandia
    http://nlmbalen.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen