Welkom op mijn BLOG.
Hier zet ik geregeld nieuwe kaarten en soms ook GRATIS patronen op.
Laat gerust een bericht achter.


maandag 24 januari 2011

Merci doosje op kaart

Vandaag dit patroontje gemaakt. Ik ben er een tijdje mee bezig geweest want ik had er een onderflapje vanaf geknipt. Dacht dat het dan mooier was. Nee het was niet naar mn zin. Toen weer opnieuw getekend met flapje en ja zo ben ik tevreden.

Plak er een grote strik op!!!

Met of zonder magnolia.

Als je het doosje op de kaart plakt, let er dan op dat de vouw van de kaart aan de bovenkant zit.
Voor jullie het patroontje:

18 opmerkingen:

  1. Wat leuk gemaakt Sylvia.

    Groeten van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat prachtig gemaakt Sylvia,lief plaatje en stempel.
    Mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hallo sylvia
    Wat een leuke nblog heb je.
    Heb met plezier naar je creaties gekeken.
    Ben gelijk volger geworden!
    Groetjes van hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooi gedaan hoor,het zijn allebei schatjes,en heel mooi van kleur.

    Groetjes Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een superleuke kaartjes.

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk gedaan Sylvia, heb ik gelijk weer inspiratie om lekker te gaan freubelen !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Op een kaart staat die ook beeldig!

    Groetjes,Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb het weer opgeslagen net als je doosje gemaakt van de kerstkaart

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Waanzinnig mooi als je dit kado krijgt, ben gek op chocolade, maar het is zonde om dit moois leeg te eten.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk Sylvia!
    Jij hebt weer een net iets andere variant van het mercidoosje.
    Erg leuk!

    groetjes van Caro

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Sylvia wat een super site heb je ik heb deze kaart / mal gelinkt naar mijn club toe om het idee te gebruiken voor de april uitdaging
    http://ericas-knipvellen-en-patronen.clubs.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Silvia,
    Wat maak jij een mooie kaarten.
    Ik geniet er echt van.
    Ga zo door en ik kom met plezier op je blog.
    liefs elly

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke kaart.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Deze vind ik ook super gedaan.
    Erg leuk met dat mini doosje.
    Bedankt voor het patroontje.
    Ik ga daar zeker ook gebruik van maken en wanneer ik het op mijn blog zet, verwijs ik wel even naar jou blog.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Sylvia,

    Deze vind ik ook helemaal geweldig.
    Met dat mini doosje is het zo apart en mooi.
    Bedankt voor het patroontje.
    Ik ga daar ook zeker nog gebruik van maken.
    Wanneer ik het op mijn blog plaats, verwijs ik even naar jou blog.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Love what you are doing. Thanks for posting the box instructions as well.

    BeantwoordenVerwijderen