Welkom op mijn BLOG.
Hier zet ik geregeld nieuwe kaarten en soms ook GRATIS patronen op.
Laat gerust een bericht achter.


vrijdag 13 mei 2011

Doily Hart

Vandaag 13 mei is onze trouwdag. JOEPIE!!!
Met een kadobon kon ik deze mooie Doily hart stans kopen.
Het grote hart stanst nog niet helemaal goed, ik haal hem er 3 x doorheen, draai steeds een slag, maar 1 stukje snijd hij niet goed.
Toen kwam ik op het idee om hem alleen te embossen en dat geeft ook een leuk effect.


Ik heb op een vierkanten dubbele kaart de grootste stans gelegd en er doorheen gedraaid.
Toen het grote hart ge-embosd en erop geplakt.
Een kleiner hart versierd met stempels.



3 opmerkingen:

  1. ziet er weer superleuk uit hoor sylvia
    voor de extra druk kan je ook een dunplaatje karton er extra tussen doen, dat doe ik bij de doileys
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag Sylvia!! :D en wat een mooi romantisch kaartje heb je gemaakt.

    Groetjes,
    Leonie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met jullie trouwdag.
    En wat een leuke kaart zeg.
    Ik heb weer een ideetje opgedaan.

    groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen