Welkom op mijn BLOG.
Hier zet ik geregeld nieuwe kaarten en soms ook GRATIS patronen op.
Laat gerust een bericht achter.


zondag 1 januari 2012

Chocodoosje versierd

Voor mn schoonzus zocht ik een aardigheidje om te geven.
Ik kocht een doosje celebrations chocolade.
Thuis besloot ik hem te versieren.
Eerst heb ik de vorm overgetrokken
op een block van marianne design.
Daarna uitgeknipt en op de doos geplakt.
Daarna versierd.

Met magnolia erbij.

of je maakt er 1 met Ot & Sien.
groetjes van Sylvia.

4 opmerkingen:

  1. hoi sylvia
    echt twee leuke en mooie snoepdozen en op deze manier erg leuk om te geven
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een superdoosje is dit weer geworden' gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Sylvia,
    Allereerst wil ik je een heel Gelukkig Nieuwjaar wensen en dat 2012 je alle goeds van de wereld mag brengen.
    Je begint het nieuwe jaar weer LEKKER ☺☺☺
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beste wensen voor 2012 aan jou en je dierbaren!

    En een leuke attentie!

    BeantwoordenVerwijderen