Welkom op mijn BLOG.
Hier zet ik geregeld nieuwe kaarten en soms ook GRATIS patronen op.
Laat gerust een bericht achter.


zaterdag 15 november 2014

Diamond fold patroon

Ik kwam dit model weer eens tegen in mijn patronen map.
Erg leuk om te doen.
Het heet een double diamond fold.
Je kunt hem gewoon plat versturen:
Plat.
Deze maakte ik een paar jaar terug.

Ik heb het patroon nog even getekend:
De maat is 30 x 15 cm.
Ril alle lijnen.
Het in model vouwen is een beetje lastig, maar ineens heb je hem.

Groetjes Sylvia.

 



3 opmerkingen:

  1. Mooie kaartjes, Sylvia.
    Leuk model ook.

    Liefs, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is fabulous, thank you for the dimension. I am a new follower too :) xxx

    Hugs
    Linda xxx
    http://lindasimpsoncraftypieceofheaven.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een erg leuke kaart Sylvia en fijn dat je het patroon er bij hebt gezet!

    BeantwoordenVerwijderen