Welkom op mijn BLOG.
Hier zet ik geregeld nieuwe kaarten en soms ook GRATIS patronen op.
Laat gerust een bericht achter.


zondag 19 februari 2017

Borduren met speldjes

 
Lang geleden maakte ik dit
speldjes patroon.
Gister kreeg ik via MSN de
vraag of dit patroon van mij was.
Ja dat klopt.
Na heel lang zoeken heb ik het weer eens
gevonden en zal het met jullie delen.
 
Neem een kaart van 12,5 x 12,5 cm
en leg dit patroon aan de linkerkant erop.
Prik de gaatjes.
Plak een smal lintje op de kaart.
Neem nu kleine veiligheids speldjes en rijg
er kraaltjes aan.
Leg ze stuk voor stuk op de kaart
en borduur ze vast.
Plak het geheel op een dubbele paarse kaart.
Knoop ook een strikje om een
speldje en plak
hem op de kaart.
 
 
Groetjes Sylvia.
 

3 opmerkingen:

  1. Ziet er heel erg leuk uit Sylvia.
    Fijne zondag nog, groetjes, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk origineel idee!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk zeg, die geborduurde speldjes met kraaltjes. Bedankt voor het delen van het patroon.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen