Welkom op mijn BLOG.
Hier zet ik geregeld nieuwe kaarten en soms ook GRATIS patronen op.
Laat gerust een bericht achter.


woensdag 3 mei 2017

Amy Design Animal serie

Jaaa daar ben ik weer eens.

Er is een nieuwe animal serie uit van Amy Design.
 
Ik heb de hoekjesmal 4 x gestanst.
Zo krijg je een mooie kader.
 
Zaterdag 6 mei geef ik met deze serie
een Demo bij Hobby Voordelig in Delft.
Er zijn nog 4 dames.
van 10 tot 16.00u
 
Nog even een kaartje laten zien die ik voor het
Hobbyjournaal heb gemaakt.
Mallen en materiaal van Yvonne Creations.
 
Groetjes Sylvia
 
 
 

3 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje, Sylvia. Leuk om de hoekmal op deze manier te gebruiken.
    Verhuiskaartje voor HJ is ook heel leuk.

    Groetjes, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om met de hoekjes een kader te maken. De giraffes passen er mooi bij.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kaart Sylvia. Groetjes Veerle

    BeantwoordenVerwijderen