Welkom op mijn BLOG.
Hier zet ik geregeld nieuwe kaarten en soms ook GRATIS patronen op.
Laat gerust een bericht achter.


maandag 14 januari 2019

Schuif kaartje met uitleg



Kaart gemaakt waarbij het beestje van de ene naar de andere kant kan schuiven.
Ik heb het als volgt gemaakt:

Neem een kaart van 12,5 × 12,5 cm.
Leg de slider mal erop, stansen, nog een x de mal erop en stansen.
Je hebt nu een gleuf.
Leg 1 cent (5 cent gaat ook) onder de gleuf.
Plak er een Foam blokje op en daarop nog een muntje.
Plak de witte kaart met Foam tape op het design papier.
Plak het beestje op het muntje.
Met je vinger kun je nu schuiven.
Soms lukt het ook om hem te laten rollen door de kaart te bewegen. 



Groetjes Sylvia 





5 opmerkingen:

  1. Wat leuk zo'n schuifkaart. Nog nooit gedaan, dus weer iets voor op mijn to-do lijstje.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee. Zo krijg je steeds meer soorten 'beweeg'-kaarten. Erg leuk.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk gemaakt met die schuivende panda Sylvia. Een leuke kaart is het geworden en een duidelijke uitleg, dank je wel.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk geworden en bedankt voir je uitleg ik ga het even bewaren als je het goed vindt. Gr. Olga

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg leuk, dat ga ik ook zeker eens proberen. Bedankt voor de uitleg.
    Gr Sandra

    BeantwoordenVerwijderen