Welkom op mijn BLOG.
Hier zet ik geregeld nieuwe kaarten en soms ook GRATIS patronen op.
Laat gerust een bericht achter.


donderdag 23 januari 2020

Borduren zonder draad

Borduren zonder draad.
Ik had zin om iets anders te doen met een borduurpatroon en dit is het geworden.
Leuk om te doen, niet nieuw maar best snel klaar.


Neem een makkelijk borduurpatroon en prik het patroon op een gladde witte kaart.
Neem een fineliner met dunne punt en een liniaal.
Verbind de gaatjes met elkaar.
Maak er een kaart van.

Ik kies altijd eerst het plaatje, dan het patroon en dan de kleur fineliner.

Leuk om ook eens te proberen.

Groetjes Sylvia

5 opmerkingen:

  1. Je moet maar op het idee komen. Enig gewoon 👍👍

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je moet maar op het idee komen. Enig gewoon 👍👍

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er leuk uit. Lijkt zo op foto net echt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een supergoed idee! Toevallig had ik vandaag 2 mallen in mijn handen die ik onlangs heb gekregen, mijn vraag "wat ik er mee moet" is bij deze beantwoord!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee, het lijkt net echt.

    Groetjes, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen