Welkom op mijn BLOG.
Hier zet ik geregeld nieuwe kaarten en soms ook GRATIS patronen op.
Laat gerust een bericht achter.


zaterdag 23 januari 2021

Ann's paper art

 Even wat leuks vertellen.

Zoals jullie weten borduur ik heel graag. En nu heeft Ann Lutof van Ann's Paper Art aan mij gevraagd of ik voor haar kaarten wil maken.

Dit vind ik super leuk. Hieronder 2 voorbeelden met mallen van Precious Marieke en borduur patronen van Ann. 

Kijk eens op Ann haar site :

https://annspaperart.ch/webshop/index.php?main_page=specials


Groetjes Sylvia 

2 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Sylvia, wat leuk om daarvoor gevraagd te worden. Je hebt een mooie kaart gemaakt met het borduurwerk en de stencil.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig mooie kaart Sylvia!
    Mooie paarse kleurtjes en leuk borduurpatroon!

    BeantwoordenVerwijderen