Welkom op mijn BLOG.
Hier zet ik geregeld nieuwe kaarten en soms ook GRATIS patronen op.
Laat gerust een bericht achter.


zaterdag 19 februari 2022

Mal even anders gebruikt

 

Deze mal van Studio light is eigenlijk een soort 4 Luik. Door het midden plat te laten krijg je een hele andere kaart.

Zo maakte ik vorig jaar op deze manier al een kerstkaart en kreeg daar heel veel reacties op.

Ik heb alle scenery knipvellen uit de Hobby & Zo gehaald en in een map gedaan.

Ik vind ze zooo mooi van Yvonne Creations.

Design papier van Amy design en Precious Marieke.

Studio light Mal is stencilSL169



Groetjes Sylvia. 

2 opmerkingen:

  1. Ze zijn erg mooi. Je hebt ze erg mooi beplakt met deze prachtige materialen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaarten !!!!
    Wel goed zo , een drieluik !!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen