Welkom op mijn BLOG.
Hier zet ik geregeld nieuwe kaarten en soms ook GRATIS patronen op.
Laat gerust een bericht achter.


zaterdag 23 januari 2010

Handschrift kaartje

Toen ik het stempeltje van de schildpad zag kreeg ik meteen in mn hoofd: zwart-wit, schoolschrift. Deze kaart is het geworden. Ook hierbij weer een ""oude"" randpons genruikt. Mn dochter heeft de achtergrond geschreven.





Hieronder plaats ik het handschrift van mn dochter, je kunt het gebruiken als achtergrondje. Als je het meeneemt, laat dan even een berichtje achter voor mn dochter, vindt ze hartstikke leuk. Ze heet Kimberley en is 10 jaar.

3 opmerkingen:

  1. He, Kimberley. Wat gezellig dat je je moeder helpt bij het knutselen! En wat heb je een net handschrift! Ik heb het gedownload en ga er ook een leuke kaart van maken voor mijn nichtjes die ook op de basisschool zitten. Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuk kaartje is dat geworden zeg
    en wat lief dat ik een award kreeg van je
    ga hem in de sidebalk zetten bij mij want ik heb deze een tijdje terug ook gehad en vandaag al wat dingen erop gezet en anders vergeet ik het morgen misschien wel

    liefs jacinta

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaarten allemaal!!

    heel erg leuk wat je dochter heeft geschreven...ik sla het op en heel erg bedankt!!

    BeantwoordenVerwijderen