Welkom op mijn BLOG.
Hier zet ik geregeld nieuwe kaarten en soms ook GRATIS patronen op.
Laat gerust een bericht achter.


donderdag 28 april 2011

Zelf een Doily maken

Ik heb weer eens zitten spelen met de creatables van Marianne design en zo zelf een soort Doily gemaakt.

Roosje zelf gemaakt.( Zie tip plat roosje maken).
En ZO maak je zelf een Doily:

Stans 4 x met mal LR0152.

Leg ze eerst zo op elkaar.

Dan 2 erop.
Daarop komt een ronde nestabilitie.
verschuif alles een beetje zodat het naar je zin ligt en plak dan alles op elkaar.
Groetjes van Sylvia Scharp.

7 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijk kaartje en creatief idee

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Sylvia,
    Wat een MOOI kaartje heb jij gemaakt met je zelfgemaakte doily...SUPER.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw die ziet er super mooi uit grt jans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ontzettend leuk idee Sylvia. Toevallig heb ik deze mal vandaag gekocht hier in Noorwegen. Ja de mallen van Marianne Design kun je nu ook hier kopen. Goed he? Dus ga het vast en zeker een keertje uitproberen.
    Groetjes van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een top idee weer van je sylvia, dat is zeker leuk om te maken zo.
    Ik vind je kaart erg mooi van kleur trouwens
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Sylvia,
    wat een leuk idee,
    ga ik ook eens proberen, bedankt voor de tip!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen