Welkom op mijn BLOG.
Hier zet ik geregeld nieuwe kaarten en soms ook GRATIS patronen op.
Laat gerust een bericht achter.


zondag 1 mei 2011

Babykaart met leuke tips


Deze kaart is voor een stel dat hun 1ste kleinkind heeft gekregen.

Deze mallen heb ik gebruikt:
Eerst heb ik de cirkel gestanst en gehaakt.

Toen 2 randjes gestanst.
1 elementje laat ik plat en bij de volgende maak ik 3 ril/vouwtjes, dan weer plat, dan weer vouwen.
Zo maak je een apart randje/hekje.

Toen 4 bloemen gestanst en ze ingeknipt en een beetje bol gemaakt:

Dit doe ik door een blaadjes tussen duim en wijsvinger te nemen en om een rilpen te rollen.

Ik hoop dat jullie hem weer leuk vinden.

3 opmerkingen:

  1. he syl wat heb je weer een superkaart gemaakt zeg
    en wat een werk maar superleuk
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kaartje! daar zijn de kersverse opa en oma echt wel blij mee

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schitterend kaartje silvia:)
    net als al het andere wat je maakt.
    groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen