Welkom op mijn BLOG.
Hier zet ik geregeld nieuwe kaarten en soms ook GRATIS patronen op.
Laat gerust een bericht achter.


maandag 30 mei 2011

Klok kaartje

Vandaag een nieuwe http://www.mariannedesign.nl/ mal gekocht.
Toen ik de mal zag moest ik meteen aan een klok denken.
Ik heb er dan ook een kralen klok patroontje voor gemaakt.



Neem  A4 karton en knip het in de lengte doormidden.
Vouw hem dubbel en dan de voorkant nog een keer dubbel.
Hier komt een kaart van 10 x 15 cm tegenaan.

Hieronder het kralenklok patroon.
Ik gebruik een klein goud kraaltje, een parel en weer een klein goud kraaltje.


4 opmerkingen:

  1. Of course ziet het er weer goed uit sylvia, leuke kaart.
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart en een heel leuk idee om een klok met de mal te maken!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Sylvia,
    Ik vind het een geweldig idee,om dit met de nieuwe designable te doen.Bedankt voor de tip en het patroontje.
    Groetjes van Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Sylvia.
    Wat een geweldige mooie kaart is dat geworden, leuk idee om er een klok van te maken.
    groetjes hennie(beer)

    BeantwoordenVerwijderen