Welkom op mijn BLOG.
Hier zet ik geregeld nieuwe kaarten en soms ook GRATIS patronen op.
Laat gerust een bericht achter.


dinsdag 20 augustus 2019

Letter board kaart


Kaartje gemaakt en ja ik geef het toe, ik zit ook te vaak met die telefoon in mijn hand.
Stukje van de tekst zag ik op pinterest, zelf iets aan gepast.
Letterboard van Marianne Design/ Karen Joan.
Eindelijk heb ik hem gekocht.
Ik zag er tegenop om die letters te stansen en te plakken.
Maar dat viel op zich wel mee.
Eerst heb ik de tekst op een blaadje geschreven en opgeschreven hoeveel x ik de a enzo nodig had.
De N had ik 5x nodig dus het alfabet 5x gestanst. Dat ging uit 1 zwart vel karton.
Je pakt de letters die je nodig hebt en de rest heb ik gelijk weg gegooid. Want ik ken mezelf die ga ik niet in bakjes ofzo bewaren. Ik Stans dan liever nog een x.

Dan het plakken.
TIP
Doe een dot lijm op een restje karton.
Met je pincet pak je de letter, voorzichtig in de lijm duwen en op zn plek plaatsen.
De Dutch doobadoo lijm geeft geen vlekken. 
Lijm die er onderuit komt veeg ik weg met mn vinger.

Groetjes Sylvia 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten