Welkom op mijn BLOG.
Hier zet ik geregeld nieuwe kaarten en soms ook GRATIS patronen op.
Laat gerust een bericht achter.


maandag 19 augustus 2019

Terug van vakantie frankrijk-Engeland

Ik ben weer terug van onze vakantie in Frankrijk.
We hebben het fijn gehad met goed weer.
Leuke camping, dit was het zwembad.
We zaten vlakbij Calais en zijn een dagje met de boot naar Engeland gegaan.
Was altijd al een wens van mij.
Super dag gehad. De boot voelde als een cruise schip voor ons.
Smorgens de White cliffs beklommen. 
Rechts zie je ze, daar bovenop zijn we geweest.
Smiddags geshopt aan de boulevard. Ze hadden poundland. Een winkel waar alles een pond kost. ( ongeveer 1 euro) dus daar kocht ik wat hobbyspullen.😃
En nu thuis weer lekker aan het werk en kaarten maken.

Groetjes Sylvia




Geen opmerkingen:

Een reactie posten