Welkom op mijn BLOG.
Hier zet ik geregeld nieuwe kaarten en soms ook GRATIS patronen op.
Laat gerust een bericht achter.


vrijdag 30 maart 2012

Leuke krijtjes

Vandaag naar de Creabeurs in Rijswijk geweest en op het laatst naar een demo gekeken van 2 dames. Ze waren bezig met krijtjes van bijenwas. Je kunt er heel mooi een achtergrond mee kleuren.

Eerst een achtergrond embossen.
Dan met het krijtje er grof overheen.
Daarna met een doekje met een beetje reukloze terpetine voorzichtig wrijven.
Op deze link zie je meer info www.tegek.nu
Groetjes van Sylvia.

6 opmerkingen:

  1. ziet er weer leuk uit hoor sylvia
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi resultaat!
    Lieve groeten Maartje & Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi kaartje.
    En je beschrijving met de krijtjes en terpentine komt me bekend voor.
    Op dezelfde manier kun je met pergemano kleur op je kaarten aan brengen.
    Wist niet dat dit ook op gewoon papier kon.
    Pergemanopapier is gladdder, maar weer wat geleerd.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. OOOh wat mooi met die krijtjes Sylvia, en bedankt dat je het met ons delen wilt.Zal es gaan zien naar die site
    Groetjes en een fijne week
    Emma :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hallo sylvia,

    ik heb die krijtjes op de hobbybeurs in Den Bosch ook gezien, en ik vond ze best prijzig. Ik snapte er ook niet mee, wat je er eigenlijk mee kunt doen, maar als ik uw kaartje zie, moet ik toch toegeven, dat dit wel heel mooi is.
    Knap gedaan hoor.

    BeantwoordenVerwijderen