Welkom op mijn BLOG.
Hier zet ik geregeld nieuwe kaarten en soms ook GRATIS patronen op.
Laat gerust een bericht achter.


dinsdag 13 maart 2012

Versierd theelichtje

Weet je wat leuk is? Thee lichtjes versieren, kijk maar:

DIT heb je nodig:
-een theelichtje op batterijen
-strookje papier van 12 x 2 cm
-2 cirkels van ongeveer 4,5 en 5 cm doorsnee
Eerst plak je met dubbelzijdig tape het reepje op het lichtje.
In het kleinste rondje snij je een kruisje.
Doe tape achterop en plak het bovenop het lichtje.
De onderste cirkel plak ik niet vast, anders kun je niet meer bij de batterij.
versieren met lint, srass steentjes en wat je leuk vindt.
ik was zo enthousiast dat ik er ook meteen een doosje bij hem ontworpen:
Idee gezien op een Amerikaanse site.



Patroon is voor eigen gebruik:
Groetjes van Sylvia.

8 opmerkingen:

  1. wouwwwwwwwwwwwwwwwwwwww
    GAAF wat een schitterend lichtje heb je ervan gemaakt
    toppie hoor
    en dan dat lintje
    ik krijg dat niet voorelkaar
    SCHITTEREND


    groetjes elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi sylvia
    wat een leuk idee met die lichtjes en extra mooi met een bijpassend doosje!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een geweldig leuk idee,
    die zal ik onthouden,
    en wat is je kaart uit de vorige post weer schitterend,
    heel erg mooi met die silhouettes

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee Sylvia. Ziet er heel feestelijk uit. Bedankt voor het delen van het patroon.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk gemaakt! Bedankt voor de uitleg en het patroon.
    Het is een heel leuk idee.
    Liefs Kizzy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi geworden Sylvia.
    Over een poosje ga ik eens kijken of ik ook zoiets weet te maken.
    Moet ik wel eerst zo'n lichtje kopen :)

    Groetjes, Joke sk

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Sylvia

    Wat een schattige theelichtje met doosje. En bedankt voor je leuke tip weer.

    Groetjes Angela

    BeantwoordenVerwijderen